Ubrania i moda - moda, uroda i najnowsze trendy

Siła jest kobietą

Moda niejedno ma imię… Każda kobieta jest trochę inna i potrzebuje czegoś innego, jednak każda z nas chce wyglądać naprawdę pięknie o każdej porze dnia. Moda nas interesuje, kosmetyki sprawiają nam radość. Jednak obecnie panujące kanony piękna nie są dla nas łaskawe. Na wybiegach królują mocno wychudzone anorektyczne piękności, których wygląd nijak ma się do wyglądu przeciętnej kobiety, przeciętej Polki. 

Co więcej Internet czy kolorowe gazety wpędzają nas w masowe kompleksy. Bo przecież każda z nas ma jakieś wady… Za grube uda, za duży nos, za małe piersi… Niby zdajemy sobie sprawę, że to iluzja stworzona przez grafika komputerowego, ale jednak w środku bardzo nas boli, że jesteśmy takie nieidealne. A nasza odzież nie pochodzi z butików najdroższych projektantów.

Najbardziej podatne na taką manipulację są oczywiście dzieci i bardzo młode dziewczyny, które bezkrytycznie przyjmują wzorce, które proponują mass media i popadają w kompleksy nad długie lata.

Zabrzmi to banalnie, ale trzeba zaakceptować siebie ze wszystkimi wadami i zaletami, nauczyć się jak odpowiednio dobierać garderobę, aby ukryć to czego nie lubimy i wyeksponować wszystkie zalety. Wymaga to oczywiście całej masy pracy i poświęcenia. Jednak efekt z pewnością jest tego wart. Bo dokładnie poznawszy swoje mocne strony nie damy się już na nic nabrać, na żadne sztuczki marketingowców, a obłudne fotografie z gazet.

Bo przecież piękna jest każda z nas. Każda ma coś, co jest warte uwagi. Tylko niestety część z nas po prostu sobie odpuszcza i daje za wygraną. Kompleksy biorą całkowitą górę…

A przecież w nas kobietach drzemią ogromne pokłady siły i determinacji, wywalczyłyśmy sobie prawo do pracy, głosowania i bycia w przestrzeni publicznej. Dlaczego mają nas pognębić wielkie koncerny wespół z naszymi kompleksami? Nic z tego, należy wziąć kartkę i napisać wielkimi literami: ” Siła jest kobietą.” Jesteśmy silne i zawsze o tym pamiętajmy.

Zobacz również:

facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

Zostaw odpowiedź